четвртак, 5. септембар 2013.

Stihovi za laku noć


  1. A sad utoni u ktaljevstvo snova,
    neka te andjeli cuvaju, sanjaj nesti lepo i nezno
    zatvori okice snene i pomisli na mene
    a ja cu pucem snova doci, oko pola noci
    da poljubim tvoje medene oci. 
  2. Dok se nocne svetiljke pale,
    dok tvoje okice nisu zaspale
    laku noc ti moje srce zeli
    i moje usne ti salju poljubac vreli. 
  3. Ej laku noc ljubavi moja zeli ti sreca tvoja
    da nebi bilo izuzetaka sanjat cu te i ovog petka
    saljem te poljubac za slatke snove
    ludo te volim maleno moje. 
  4.  Kad padne noc,
    ja cu ti doc,
    sakom te opalit,
    oci ti izvalit,
    laku noč,
    slatko spavaj,
    nakon ove pjesme.
  5. Polako stize noc, kap tame se prelila preko nasih zvijezda,
    samo je jedna jos jace zasjala, i to ona koja ti snove pravi,
    da budemo skupa i u tami, da nikada nebudemo sami,
    laku noc zvijezdo moja sjajna, neka ljubav nasa nebude tajna.
      

  6. Spavaj, spavaj lutko mila spavaju
    i pticja krila spava badem u kolacu
    i suza u djecjem placu.
    Spavaj, spavaj lutko mila oko tebe svud je svila
    od kojeg ti snovi vezu haljinicu i lepezu.
    Spavaj, spavaj lutko mila noc je za te
    gnijezdo svila u kojem si kao ptice sto zvijezdane slusaju price. 
  7. Ne dozvoli da ti kretanje Zemlje remeti san, vec se potrudi da uz lik koji ti je u srcu, zaplovis u svet snova,veruj mi, lako je.....Lepo sanjaj 

Нема коментара:

Постави коментар